Uzun oldu gideli sen.
Ne de koydu, ah, bi' bilsen.
Beni sorarsan, iyi işte.
Nasıl olunursa öyleyim ayrıldıktan sonra.
Her şey aynı,
Aynı kuşlar,
Karanfiller…
Hepsinin selamı var sana.
Ne de zormuş başa çıkmak,
Yokluğunla kucaklaşmak.
Kime sorarsan, seni andım.
“Bitti,” dedim.
Gitti, hâlimden anlar sandım.
Haklı belki.
Herkes kendi derdinde ya…
Bir ben mi varım bu dünyada?
Ağlamadım diye sormadılar,
Beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun. Unutmam.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun.
Ağlamadım diye sormadılar,
Beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun. Unutmam.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun.
Hepsinin selamı var sana.
Ne de zormuş başa çıkmak,
Yokluğunla kucaklaşmak.
Kime sorarsan, seni andım.
“Bitti,” dedim.
Gitti, hâlimden anlar sandım.
Haklı belki.
Herkes kendi derdinde ya…
Bir ben mi varım bu dünyada?
Ağlamadım diye sormadılar,
Beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun. Unutmam.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun.
Ağlamadım diye sormadılar,
Beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun. Unutmam.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun.
Ağlamadım diye sormadılar,
beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar.
“Unut artık”
Adını diyorlar onun. Unutmam.
“Unutursun iki gün sonra”
Adını, diyorlar onun. Unutmam.
Kurudum, beni bitiren o aşkın
Adına diyorlar oyun...
Yorum Gönder