Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Eskitilmiş Yaz - Uyursam Geçer Mi

  •  Yoktan sebepler

    Seni benden alırken

    Boğan gün batarken

    Yoruldum..


    Usandım ışıktan

    Sonu yakmış bakıştan

    Sığınırsam omzuna

    Geçer mi?


    Aradım boş sokaklar!

    Orada utanmaz yaşlar,

    Eşim olmaz bakışlar,

    Avutmaz..


    Uyursam geçer mi?

    Ya da bu böyle sürer mi?

    Yerine düşlere güvensem

    Yine günler incitir mi?


    Uyursam geçer mi?

    Gece senden güzel mi?

    Yerine düşlere dilensem,

    Dinerdi..


    Uyansak uzakta

    Denizler yakınsa

    Gölgen de yuvamsa

    Seninimdir..


    Aradım boş sokaklar orada utanmaz yaşlar

    Eşim olmaz bakışlar

    Avutmaz..


    Neyi mi ısterdim?

    Nefesinde ağarsın saçlarım…

    Bilsem ki kalacaksın, çocuklar gibi ağlamaya hazırdım..